Adegan Bodoh

Thursday, April 23, 2009 pada 5:53 AM

p/s: tengok kecik2 tak nampak.click kat vid utk besaukan siket.nampak jelas.kakaka XD

11 Balasan

  1. HAHA!!
    ketawe aku pagi2 ni.
    bodo bongek kaw rafiq.
    HAHAHA!

  2. Rfq Kml Says:

    err.aku ade buat lawak ke?.haha ceh siap tanye balik.mne aku tau.aku buat secare spontan je kot.tu kire ok aku kasik buah mangge.cube klao aku kasik baju dalam ke or buah durian aku rase da menanges budak pompuan tu embarrassed gila.so kpd rakan2 perempuan sekalian termasuklah kau dan syera, berhati2.mane tau korang dimalukan di khalayak ramai.ahahaha XD

  3. adibah Says:

    hahhhaahah gile celaka dow ko! hahahahahahahaa sumpah klaka!

  4. Rfq Kml Says:

    adekah aku yg bersalah?kakaka.tak pasal2 kene maki ngan kau weh T_T

  5. pelarian. Says:

    tahniah2!!
    haha

  6. aku dan syera tade member yg macam kaw di sini, pok.
    hehe.
    malang member pompan kaw.
    kne beware owez.

  7. Rfq Kml Says:

    atika azumi: aku insan lemah dan tidak bersalah.mengapakan kamu semua tidak mahu berkawan dengaku?hahahahaha

    thinker: haha terima kasihhhh.

  8. Ikmal Izam Says:

    gile la, abg rafiq kite ni macho gile, naik pentas kasi buah mangga. caya lah. salute.

  9. Rfq Kml Says:

    pundekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkau

  10. Ikmal Izam Says:

    whahawha. lepak la, jgn marah2, kang hilang ko nye macho tu. haha.

  11. Rfq Kml Says:

    eh abang ikmal macho la bergambar sambil sweater biru.carikkan saye satu awek, bang.tolong la bang.carikkan saye satu awek bang.takde sape nak kat saya.tolong bang.pliss.

Iklan Penaja :

My photo
I am content with losing

Entries (RSS) | Comments (RSS) | XML Ripped By Rfq