This is why people hate me when their birthday is around the corner

Sunday, August 9, 2009 pada 5:48 AM
HAHAHA.thanks to my "so and so" brain, I managed to make a sinister plan.AGAIN.

OK Flashback, time matrikulasi - Syed kene prank kaw-kaw.mula2 dia rasa terharu nak nanges sbb ramai2 masak mee maggi 10 bungkus dalam satu baldi makan ramai2.tp last2 dia benci aku sbb kene prank. Guess who was the master mind?.

Flashback UiTM - Shafiq kene prank sabun pencuci Daia dan Clorox masuk mata time birthday dia. I made an arrangement with SATU BATCH lelaki UiTM 2008-Second Intake. I guess these were just plain histories.

Again, with some other idiotic friends I made a prank out of them. I MISS YOU UITM PEOPLE LAH LAHNAT.


So as you knew, it`s Zack / Syed Muhammad Zaki`s birthday. Although the plan was corrupted and full with flaws, nasib baik Botak and Ajim ada untuk cover up balik. Botak was also the Master Mind of this Egg Fight. HAHA.

HAPPY 21th BIRTHDAY LAH ZACK.
FUCK YOU,GAY.HAHA.

INGREDIENTS ^_^

Tepung dan kicap manis kegemaran Muhammad Rafiq Md Kamal


Struktur Organisasi Kementerian Belia dan Sukan


OH ada juga lah segelintir bahan asing di dalam botol itu. *Rahsia*


Ajim yang batu api dan sungguh kejam terhadap Zack.haha

Zack mula mengalirkan air mata





Setelah 30 Minit kenyang makan Cake Coklat Kacang TORA :

"Mak saya pesan di medan peperangan kita harus bersiap sedia.Maka saya telah menangis terkencing-kencing." - Zaki

"Saya telah ditembak tepat di dada menggunakan AK-47.Ramai yang telah mati di medan perang itu. Mungkin saya bertuah." - Fakrurazi/Botak.

"Saya walaupun telah meletup bersama bom C4, saya masih mampu hidup berbekalkan semangat Barisan Nasional dan Sijil Pelajaran Malaysia" - Robot


apasal warne kek ni tak tanggal2 lagi ni weh?. dah macam make-up siut muka aku merah2 Barbie doll.


p/s:
Thanks to Nisa for the cake.
Thanks to Botak, Ajim, Zack.

10 Balasan

  1. best nye.i never had one like this.in fact,i never celebrated my own birthday.

  2. Luna Says:

    haha.. aku pernah join kwn2 aku kenakan bro ni..
    disebabkan aku muka innocent tak le blah... lepas dibantai oleh org lain, dia dgn yakin telah membenarkan aku tolong dia buang kulit telur kat rambut..

    hahaha! apa yang jadi lepas itu? birthday ko nanti ko taw okeh?

  3. Rfq Kml Says:

    qayyumx: hey relax.u will get one, one day.the life is still of unknowing journey, my gay friend.

    luna: err?seriously, aku tak paham weh ape kau cite.hahahaha confuse aku.ape kaet birthday aku plak?>haha

  4. Luna Says:

    tak faham? hahaha..

  5. Rfq Kml Says:

    luna: haha.serious shit aku tak paham wehh haha

  6. Luna Says:

    nanti la kalo ada jodoh, aku buat ko faham~

    haaaahahahahahaaaaa!

  7. Rfq Kml Says:

    luna: hahahaha.hamboi cuba nk flirty ngan aku.haha.

    seriously, aku nak tanya.kau ni tau ke birthday aku bila?haha.

    oh klao kita ada jodoh pon, aku rasa lama gila nk tau rahsia itu.kau tak rasa kau kejam ke?haha.

  8. Anonymous Says:

    Hahaha! mana ada flirty..

    tataw. tgk la kat fb ke myspace ke.. haha..

    kejam ke?

  9. Rfq Kml Says:

    kejam dohhh buat aku tertunggu tunggu wakakaka

  10. Atika Azumi Says:

    hee.. guys mmg ganas kalo prank2 ni. tp best do aku bce.

Iklan Penaja :

My photo
I am content with losing

Entries (RSS) | Comments (RSS) | XML Ripped By Rfq